Nu får jag skärpa mig!!!!!!!

Suck, vad jag blir trött på mig själva. Som ni märkt har jag varit väldigt dålig på att blogga. Nu får jag verkligen ta mig i kragen och skärpa mig. Jag har absolut inget att skylla på, mer än min LATHET. Det är nog den som sätter den största käppen i hjulet.

Ja, då ska jag försöka uppdatera er på vad som hänt sen jag skrev här senast. Ärligt talat så är det inte så mycket. Ryggen är fortfarande kass. Nu har den varit det i tre veckor. Går och får akupunktur behandlig för den. Använder även flitigt min massage kudde. Både massagen och akupunkturen hjälper för tillfället. Nåja, jag ger ryggen en vecka till, sen får jag nog ringa till läkaren.

Snacka om att jag var jättetrött i tisdags. Hade haft min sedvanliga vattengympa och därefter varit på provtagning. Sen var det ner till sjukgymnastiken igen för att få akupunktur. Var lite tidig, så jag satte mig i väntrummet. Där satt jag och somnade. Skönt var det, men inget som jag hade tänkt mig. Jag somnade även under akupunktur behandlingen. Det blev mer vila när jag kom hem och hade varit ute med Roy.

Förövrigt så flyter livet på. Jag är kvar på praktiken i Skurup. Trivs där så bra, men jag försöker att hitta ett permanet jobb. Det är ju det som står överst på min önskelista.

Igårkväll hade vi gäster, som vi bjöd ut på en runda i våran "raggarbil". Det var CRUSING i Ystad, något som våra gäster aldrig hade varit på tidigare. "Raggar" rundan blev väldigt uppskattad från alla. Hade det bara varit älsklingen och jag så hade det inte varit så kul. Tänk vad härligt sällskap kan göra. Det var för oss premiär runda med bilen. Ja, vi har kört små rundor med den tidigar, men inte några längre sträckor.

Just nu så sitter jag i soffan och slappar. Älsklingen är hos sina föräldrar för att hjälpa dem med att klippa gräsmattan. Det är något som dom själva klarar av, men hans pappa går just nu med kryckor. Han fick för några veckor sedan en ny knäled.

Nej, nu ska jag ut med Roy, innan hans bakben går i kors *S*.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0