Äntligen lugn

Veckan som gått har det varit fullt upp. Detta har medför att jag inte hunnit med att blogga. Till och med träningen har denna veckan fått stryka på foten. Varför nu detta då? Jo, älsklingen min fyllde 40 år i fredags. Så det har städats, fixat och handlats, för att fira honom i dagarna två, fredag och lördag.

Just nu känner jag hur luften gått ur mig och att orken inte är där den borde vara. Det blir säkert bättre imorgon, efter en god natts sömn.

Nej, ni får ursäkta mig, men jag tror nog att jag ska slappa lite framför TV:n innan jag drar mig mot sängen. Lovar att komma med en bättre uppdatering imorgon. Så ni får hålla tillgodo med det lilla jag skrivit nu.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0