Blä............

Jepp, så känns formen för mig idag. Har ingen ork i kroppen. Är frusen, har huvudvärk och ont i kroppen. Känns absolut inget bra, då jag är i sluttampen på min ledighet. Börjar ju praktiken igen på måndag. Jag hoppas verkligen att det inte blir något mera av sjuksyptomen.

Annars så har vi varit sociala idag. Vi har varit hemma hos min mamma på eftermiddagskaffe. Hon hade gäster som gärna ville träffa oss. Kan säga att dom inte kände igen mig på mitt utseende, utan dom fick gå efter min röst =)) Det är iofs flera år sen vi träffade dom senast. Det var verkligen kul att träffas. Roy fick också följa med, då mammas gäster är väldigt förtjusta i djur, speciellt hundag.

Nu kan jag säga att mammas gäster inte är dom första som inte kännt igen mig. De senaste veckorna är det flera som undrat om min älskling skaffat sig en ny flickvän =)) Visst är det kul när man får så positiva reaktioner. Då vet jag att jag inte gjort fel som gjort min magsäcksförminsking.

Igårkväll hade vi kära vänner och deras barn på besök. Alltid lika trevligt att träffa dom. Tyvärr så blir det ibland allt för sällan. Men så är det ibland. Det är inget att hänga läpp över. Kvällen blev mycket lyckad, med god mat och dryck, trevligt sällskap och massor av skitsnack. Ungarna hann även med att busa runt i poolen, vilket var väldigt uppskattat. Det spelades även lite kubb och krocket.

Som ni säkert ett i mitt förra inlägg, så var våra katter och blev vaccinerade igår eftermiddag. Det var inte uppskattat av dom =) Det blev allmänt sura och grininga. Helst den gamla (gråa) katten. Vi hann inte mer än att komma hem innan hon visade sitt sura humör. Hon hade då inte ens kommit ur transporten, då hon började morra och fräsa åt precis allt ;) Så det var lungnast att låta kissarna vara resten av dagen.

Nej, nu ska jag fortsätta titta på friidrotta EM.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0