Heeeeelg

Så var helgen här. Jag tog mig en härlig sovmorgon. Gick upp runt halv tio, men ack vad skönt det var under täcket. Älsklingen min var uppe någon timme tidigare, då han har jobbat över idag. Vilket härligt väder det varit. Solen har skinit från en nästan molnfri himmel. Men ja har inte varit ute något extra för det. Det enda jag varit ute har varit med Roy. Vi tog en lite längre promenad än vad vi brukar. Annars så har jag slappat och stickat. Håller nu på med en ny kreation till lilla Freya. Här kommer en bild på filte som jag gjort åt henne.


Filten är 1x1 meter. Det tog några månader att få den klar.


Lilla prinsessan kommer även att få dessa söta kläderna.

Nej, nu har jag total idetorka på vad jag ska skriva. Så jag avslutar det hela nu.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0