Ledig dag!!!

Idag har jag varit ledig. Det har jag varit för att jag har varit på en uppföljning av min nya medicin för reumatismen. Sjuksköterska som jag var hos var hur underbar som helst. Hon tog sig verkligen tid att lyssna på mig. Hon var även intresserad av hur det grå för mig efter GBP operationen. Vi kom fram till att jag behöver få komma i kontakt med en dietist, för att jag inte ska återfalla i gamla mat/godis vanor. Vi pratade även om min kommande operation i livmodern och om hur jag ska göra med min medicinering när vi börjar försöka utöka familjen. Hon kommer att höra av sig till mig, när hon pratat med min läkare om hur medicineringen ska se ut.

Efter sjuksköterskebesöket gick jag till sjukgymnastiken för att boka en akupunktur tid. Till min stora glädje så fick jag en tid direkt. Detta var till älsklingens förtret, då han var med mig. Vi hade ju tänkt att gå en sväng i Simrishamn, men så brev det inte. Efter akupunkturen åt vi dagens i cafeterian. Innan vi körde hem blev det en tur till fiskaffären.

När vi kom hem bokade jag en date med tvättmaskinen. Det var hög tid att få älsklingens arbetskläder tvättade. Hans semester slutar imorgon. Skönt att ha det avklarat, så slipper jag göra det i helgen.

Detta är vad jag gjort idag. Det har även blivit en del slappande, vilket har varit hur gött som helst. Om en stund kommer jag att dra mig mot sängen. Känner hur kudden kallar på mig.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0