Vet ni vad???

Jag är jättetrött. Ska snart dra mig mot sängen. Hoppas att jag får sova inatt. För natten till idag har jag väl fått sova max 3 timmar. Det är min medicinering som har skulden till att jag inte kunde sova. Tog den förtidigt, så den hann verka innan jag somnade. Men sånt är livet och jag överlever det.

Idag har jag varit på vattengympa och akupunktur. Båda två var välbehövliga. Men jag känner nu att min rygg är mycket bättre, än vad den var för en vecka sedan. (Både vattengympan och medicineringen som gjort susen). Detta var min förmiddag. Ieftermiddag blev det lite inhandling av mat och en välbehövlig vila. Ikväll har jag varit i Ystad på möte ang handbollen. Säsonen drar snart igång, så det behövdes gå igenom lite av varje.

Nej, nu drar sängen i mig.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0