Uttråkad

Fy bubblan vad tråkigt det är att gå hemma. Jag letar jobb för fullt, men det är svårt att få något. Men skam den som ger sig. Jag är fullt inställd på att jag ska få ett jobb, men frågan är när? Snart hoppas jag. Visst kan det vara skönt att vara ledig lite, nu efter det att jag jobbat hela sommaren. Har bara varit arbetssökande i en vecka och jag är redan uttråkad. Det är rekord för att vara mig. Ska snart sätta mig och kolla igenom olika bemanningsföretag, för att se vad de har att erbjuda. Efter det blir det till att masa sig ner i tvättstugan. Det börjar nämligen bli ont om rena kläder i garderoben.

Jag återkommer troligtvis senare ikväll.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0