Tisdag

Sitter just nu på sjukhusets kaffeteria. För en gångs skull så har jag datorn med mig. Om en timme och en kvart ska jag på vattengympa. Det ska bli så grymt skönt. Känner att jag börjar bli lite stel i kroppen. Det är ju ett par dagar sen jag var på vattengympan senast.

Gårdagen var en lugn dag. Hade absolut inga planer. Så det blev lite mys med katterna. Fick även sorterat och vikt lite ren tvätt. Somvanligt diskades det och lagades mat. Igårkväll så fick älsklingen lite extra jobb. Han fick byta ett hjul på bilen, då det blivit punktering på det. Tvyärr så har vi ingen aning om när och vart det skulle ha skett. Men det är sånt som händer alla någon gång.

Nej, nu ska jag inta min fika innan kaffet blir kallt.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0