Helt underbar

Min dag har varit helt underbar. Jag har varit i Malmö på Turning Torso och bilvit fotad. Jag säger vara vilken lyx det varit att bli sminkad och stylad i håret. Kläderna fick jag själva ha med mig, men vad gjorde det. Att bar få vara på Turning Torso var en upplevelse i sig. Jag kan säga att hissen var nog trimmad med en turbo. Det tog inte många sekunder att komma upp till tolfte våningen. Lite åksjuk blev jag också första gången, men sen gick det bara bra. Denna dagen skulle jag gärna vilja göra om. Synd bara att det var så dyrt att köpa någon bild med sig hem. Dom två jag köpte kostade 550 kr. Skulle jag köpt alla 60 bilderna som togs på mig så skulle det kostat 2800 kr (billigt).

Foto: privat

Foto: privat

(Det är förbjudet att kopiera fotona)

Jag är väldigt nöjd med resultatet av fotona. Visst skulle jag kunna välja fler av bilderna, men jag hade inte råd till det. Så det blev dessa två, som jag var mest nöjd med.

Innan jag åkte till Malmö var jag en sväng till arbetsförmedlingen. Jag skulle bara visa mitt läkarintyg. Är sjukskriven 25 % från och med den 1 okt. Det är bara för att jag ska få min praktik och sjukgymnastik att gå ihop.

Nej, nu ska trötta jag sminka av mig, sen är det sängen.

Kram


Kommentarer
Postat av: sandra

vilka fina bilder.... vill jag oxå göra.

Kram Sandra

2009-09-29 @ 20:51:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0