Sömntutor

Vilka sömntutor mina älskade djur är. En ligger på skrivbordet över internetmodemet. Det är Tova som gör det. Roy ligger bredvid skrivbordet och trynar. Man måste ju ligga nära en katt, annars kan man ju missa vad hon gör. Lilla Mitzi ligger i sin sägn, sim är fast monterad på vårat gym. Ja, jag vet att det låter konsigt. Men det är bättre att hon ligger där än på ca 10 cm bred plåt ovanför vikterna.

Jag tycker att alla mina små sötnosar är jättegulliga där dom ligger och myspyser. Visst så skulle jag kunna ligga och göra dem sällskap. Det skulle vara så skönt att få borra ner näsan i deras gosiga pälsar.

Som vanligt så sitter jag i soffan och slappar. Samtidigt försöker jag att ha lite koll på programmet Ullared på kanal 5. Vad hystersika folk kan vara och verkligen shopping galna. Det var ganska så många år sen jag var där sist. Men jag skulle vilja åka dit inom en snar framtid, bara älsklingen också vill det.

Nej, nu ska jag koncentrera på på TV:n

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0