Jag lever

Men det är nätt och jämnt det också ;) Är hur trött som helst. Vi blev väckta vi fyra imorse av lillstumpan. Då tyckte hon att det var tid att busa runde i husses och mattes sängar. Visst det var jätte mysigt, men lite väl tidigt. Efter ett tag somnade jag igen, men sov väldigt oroligt. Hörde hela tiden hur Mitzi busade runt. När vi väl steg upp vid nio tyckte pluttan att det var tid att gå  sova =) Hon sov till omkring halv fyra. Under tiden passade vi på att uträtta en massa ärenden.

Ikväll har det varit fotbollsträning i ösregnet. Jag satte mig i bilen. Men ungarna var tappra och tyckte att det var hur kul som helst att träna i regnet. Nu sitter vi och tittar på TV.

Nu ska jag fortsätta slappa.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0