Avklarad

Så var denna dagen avklarad. Jag har varit på vattengympa och på AF. Har även lagat ett par byxor. Annars så har dagen varit lugn. Massor av mys med katterna har jag också hunnit med.

I morse så trodde Mitzi att autobahn var under min säng. Sancka om att den lilla kissen sprang som en oljad blixt, samt att det lät som en hel elefanthjord på språng. Kunde inget annat än att skratta åt henne, fast jag helst ville sova vidare.

Nu börjar Mitzi att bli allt mer synlig under dagarna. Hon sover inte lika mycket. Den lilla ÄLSKAR att krafsa i blomkrukorna, så det skvätter jord överallt. Men hon gillar inte dammsugaren.

Ikväll har min kära älskling fixat till bilen. Så nu är det bara för mig att åka och ombesiktiga den. Det får bli på torsdag, då jag ändå ska till Simrishamn.

Nej, nu ska jag göra som alla andra här hemma. Alltså gå och lägga mig.

Natti natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0