Måndag

Jag förstår inte riktigt vart tiden tar vägen. Hinner inte riktigt med. Är det så när man börjar bli gammal?? ;)

Idag har jag varit på vattengympa. Men innan det så blev det 5 min på crosstrainern, totalt 760 m. Är jättenöjd med det, för det är en förbättring sen första gången. Då tror jag att jag fick ihop 400 eller 500 m på 5 min. Nu har jag bestämt mig att jag ska klara av 1000 m på 5 min innan jag utökar tiden. Tror ni att det verkar realistiskt?  Som vanligt så var det helt underbart med vattengympa. Är så sköööönt att glida ner i det 34 grader varma vattnet och gympa.

Vad har jag annars gjort idag då?? Jo, jag har diskat och lagat middag. Efter kvällsmaten gick vi ut i trädgården och började klippa ner buskar. Så jag har "sprungit" ett X antal vändor mellan rabatten och släpet. Har några buskar kvar att klippa ner, sen åker vi till återvinningen med "skräpet".


Ikväll har jag fått in en beställning på att sy en blaklänning. För er som inte vet så är jag utbildad sömmerska. Så ibland händer det att jag får in lite arbete att jobba med. Nu vart det ett tag sen senast, så det ska verkligen bli kul att få vara kreativ igen. Sist jag sydde något på beställning var en burdklänning och två tärnklänningar. Det var min väninna Sandra som skulle gifta sig. Tärnklänningarna var till hennes lillasyster och mig. Resultatet blev verkligen bra och jag fick mycket beröm för kläderna. Detta är 1,5 år sedan. Tycker att det inte var så länge sen. Tiden den barar rusar iväg.


Nej, nu ska jag gå och lägga mig och hoppas på att träningsvärken i låren är borta imorgon.


Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0