Mitten

Så vart det mitt i arbetsveckan. Tiden den bara springer iväg. Idag har jag jobbat en timme mindre än igår. Det beror på att att var och lämnade blodprover i morse. Skulle vara fastande när jag lämnade dem, inget kul men ett månste. Nu är det avklarat. Får besked på proverna den 9 juli, då ska jag till läkaren. Dagen på jobbet har gått fort. Har haft lite mer att göra idag än innan i veckan. Tyvärr så har jag inte gått lika mycket idag. Men jag är nöjd med det jag skrapade ihop. 10250 steg, 8,1 kom och 764,9 kcal.

Nu är älsklingen hos sina föräldrar. Kattena ligger och snarkar och jag slappar i soffan. Precis som mina kävllar brukar se ut.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0