Kanske, kanske inte

Det gick jättebra på anställningsintervju idag. Nu återstår den jobbiga väntan. Ska få besked senast på onsadag, då dom har några intervjuer till på måndag. När jag gick där ifrån så sa hon att jag ligger väldigt bra till :)
Nu vet jag vad det är för arbetsuppgifter det är som jag ska göra. Det är hotellstädning. Jag vet att det inte är världens "lättaste" jobb. Med det menar jag att det kommer att vara mycket slit och tunga moment. Men jag vet att det kommer att gå bra. Hon som höll i intervjun sa att det viktigaste är att jag gör 100% av min egen arbetsförmåga. Man ska inte stirra sig blind på vad de andra klarar av. Alla så har vi olika förutsättningar. Så är det när man har ett handikapp/sjukdom som styr ens liv.

Någon timme efter det att jag kommit hem så ringde AF. Jag har lite samarbete med en coatch (säkert felstavat). Ha hade pratat med ett företag som ev behöver en kontorsassistent efter semestern. Då hade han nämt mig. Så nu ska mina papper skickas över till företaget. Nu är det upp till dem att bestämma sig. Men jag vet att det inte kommer något besked innan slutet av augusti.

Nu ska jag kurera min huvudvärk.

Kram

Kommentarer
Postat av: Kamilla

sv:Tack så hemskt mycket!

2009-06-12 @ 14:46:57
URL: http://kamillalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0