Lovely

Så har min dag varit. I förmiddags var jag iväg och lämnade blodprover. Skönt att ha det avklarat. Vid halv tolv gjorde vi oss iordning, för att åka in till Ystad. Vi hade bestämt oss för att äta lunch ute. Innan det blev mat stötte vi på vänner som vi stod och pratade med en stund. Det var verkligen kul att träffa er, var så länge sen sist. Lunchen intogs på kinarestaurang. Som vanligt så skulle jag ha friteraderäkor med currysås =)) Älsklingen tog tre små rätter. Maten var hur god som helst. Efter lunchen tog vi en liten promenad på stan. Promenaden avslutades med (för mig årets första) mjukglass. Så jag var jättemätt när vi satte oss i bilen för att åka hemåt igen. Jo, innan vi åkte iväg hann jag med att tvätta. Så nu finns det rena kläder igen.

I eftermiddag har vi verkligen latat oss. Jag var hur trött som helst när vi åkte hem fårn Ystad, somnade i bilen. När vi kom hem gick vi och vilade. Det var verkligen välbehövligt kännde jag. Så nu är jag redo för fyra dagars arbete.


Vaddå livsnjutare?? Lilla Mitzi ligger och myser

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0