Att hon aldrig ger sig

Nu har hon varit igång igen på jobbet. Ja, då menar jag inte mig själva, utan hon som gnäller och klagar på allt man gör. Idag var hon igång och klagade på hur det såg ut på våra städvagnar. Hon började även att rota och ta bort saker fårn vaganarna. Det ena och det andra fick absolut inte vara på vagnen. Hon var även på och kollade innehållen i våra flaskor. Hon trodde nog inte att det var rätt produkter i flaskorna. Snacka om att man blir trött på och irriterad på henne. Att hon aldrig ger sig. Det känns som om hon håller på för att försöka sätta dit en på något sätt. Det var inte bara min städvagn hon var på och rotade i. Nej, hon rotade runt i allas vagnar. Det kommer en dag då jag kommer att explodera. För jag finner mig inte i att hon tror att hon är störst bäst och vackrast. Har hon inte tillräckligt med att sköta sina egna arbetsuppgifter??

Vi har haft det jättestressigt på jobbet idag. Men vi hann klart precis till jag skulle gå hem 15,45. Kan bara säga att jag var dyngsur efter dagens slut. På min våning har vi haft 18 avreserum (finns totalt 27 rum på våningen), resten av rummen har varit stanna rum. Det har alltså slitits och sprungit och fejjats.

Efter jobbet så har jag och älsklingen varit och fikat hos en arbetskamrat till mig. Det var en underbart god fika. Hembakt rabarberpaj med vaniljsås och hembakt sockerkaka. Tack vännen för en trevlig fika. Vi får snart göra om det igen, men då hemma hos mig.

Kramens till er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0