Helg

Äntligen helg och tid med älsklingen. Det blir ju inte så mycket tid med honom på vardagarna. Så är det när en jobbar och en är arbetssökande.

I förmiddags var jag och fikade hos Sandra. Det var hur härligt som helst. Hennes man och deras son var också hemma. Länge sen jag träffade dem, men alltid lika kul. TACK vännen för en underbar fika.

Efter fikan for jag till Bo Ohlsson för att handla födelsedagspresent åt min mamma samt grus till katterna. Efter det att jag kom hem så har jag inte gjort så mycket. Ätit lite och tittat på TV. Känner att kroppen min är en aning öm och slapp sen gårdagen. Blev nog lite för mycket ;) Så är det när man vill få så mycket som möjligt gjort på en och samma gång. Tror nog att den blir en eftermiddags lur för mig, så att jag är på topp när älsklingen kommer hem.

So long fon now!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0