Erbjudande

Så vart disken avklarad. Skönt att inte ha den hängade över sig imorgon. Mer tid till något annat. Som jag tror kommer att bli att städa mitt syrum. Det ser ut som om en tromb darigt fram där. En massa saker som bara ställts in, men inte fått någon ordentlig plats + massa andra saker som inte ska vara där. Vill ju utnyttja rummet till vad det ska vara och inte som ett förråd.

Tror ni det blev någon promenad efter middagen?? Nehe, mycket skönara ett sitta och prata med älsklingen. Så imorgon får det bli straffkommendering på cyklen *S* Inte för att det hjälper för att jat inte gjort min motinon idag. Nåja, jag får se hur jag känner mig när jag stiger upp. Avgör inget om cykling förns dess.

Har idag fått ett jobberbjudande, som jag kommer att tacka nej till. Jag har ingen motivation och lust till att sälja tupperware. Tycker att det räcker med mitt oriflame, som jag inte alltid är så motiverad till att sälja. Sen tänker jag på min hälsa också. Det kan ju vara så att jag måste ställa in en visning med väldigt kort varsel pga min värk och det är ju inte just mot värdinnan/värden. För den delen så är jag ingen vidare bra homepartysäljare, har provat på tupperware en gång tidiagre och det gick inte så bra. Finns säkert något annat och bättre jobb till mig någon stans. Men skam den som ger sig. Jobb ska jag ha där med basta. Frågan är när får jag det. Förhoppnings vis inom en snar framtid.

Nej, nu ska jag gå och göra älsklingen sällskap i sängen.

Natti natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0