Dålig start

Idag har det varit en skit start på dagen. Vaknade med värk i alla tänkbara leder. Då talar jag inte om träningsvärk från vattengympan igår. Det var min ledgångsreumatism såm krånglade. Kunde knapt röra min vänstra axel, nacken var hur stelsom helst och höfterna ville inte som jag ville. Det tog sin lilla tid att komma ur sängen, men bättre det än att stressa upp kroppen ännu mera. Så det blev ingen cykling innan frukosten idag *suck* Nåja, efter mycket om och men så var jag uppe och kläderna på. Åt och tittade i tidningen, sen var det tid att begesig till sjukgymnasten för akupunktur. Gud så härligt det var, känner mig mycket bättre i nacken och axlarna. Somnade under behandligen, då är man verkligen avslappnad. Det är det bästa för att akupunkturen ska göra bäst verkan. Höfterna är fortfarande ömma, men inte så som i morse. Så det blir kanske en lite promenad runt kvarteret efter middagen. Måste ju röra mig något. Kan ju inte sitta still hela dagen, vilket jag gör väldigt ofta.

Nu ska jag ta tag i disken. Ingen annan som gör det, synd.........

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0