Dagen sista

Här kommer dagens sita inläg från lilla mig. Huvudet känns ok nu efter lite huvudvärkspiller och massor av vatten. SKÖNT!!! Så jag får förhoppningsvis en morgondag utan huvudvärk.

Idag har jag fått tvättat lite, så det börjar se bättre ut i tvättstugen nu. Har varit och hämtat ut p-piller till min katt. Ikväll var jag iväg och handlade lite gott till min älskade sambo, det blev naturgodis. Han ville inte ha vanligt godis, nu när jag inte äter det. Sååååååååå snäll han är. Men det hade absolut inte gjort mig något om han åt godis. Jag har inget sug efter det. Vi har även hunnit med en vila i eftermiddag. Tror nog att jag precis hade somnat så ringde telefonen (huvudvärks varning). Det var min svärmor som var pratsjuk, som vanligt ;) Lyckades att somna om och sov nog i två timmar. Härligt och välbehövt.

Jag har inga planer för morgondagen. Kommer att ta den som den kommer. Sen är det full rulle på måndag, med träning och läkarbesök.

Nu börjar älsklingen att släcka ner här. Ett täcken på att det är tid att krypa ner i sängen ocn snussa. Ja, tro nu inget annat, hihihi.............

Vi hörs imorgon.

Natti natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0