SNÖ.............

Äntligen så har vintern kommit =) Jag älskar verkligen snön. Nu har det snöat i nästan ett dygn och mer lär det bli. Men en sak som jag inte gillar med snön är att köra bil, bläääääää.......... Idag har jag varit tvungen till det, då jag varit på vattengympa och akupunktur. Att jag inte gillar att köra när det är snö, beror på att jag krockade fö 12 år sen när det var snöiga vägar. Hade då bara haft mitt körkort i 3,5 mån. Men, men........

Nu känner jag hur mör min kropp börjar bli efter förmiddagen.  Brukar bli så, så jag tror att jag ska gå och ta en vila. Den är välbehövd då jag inte sovit så bra inatt. Svårt för att somna och när jag väl somnat så har jaf vaknat stup i ett. Det är älsklingens fel, då han legat och pustat mig rakt i ansiktet ;)) Nej, mot sängen nu.

Skriver mer senare.

Kram

Kommentarer
Postat av: Emma

Åh jag är så trött på snön!!

2009-02-11 @ 15:43:32
URL: http://emmasform.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0