Försvunnet

Fick ett mail från min syrra i söndags. Hon undrade om jag fått min födelsedagspresent ännu. Men det hade jag inte, trodde att den skulle komma i måndags. Den har ännu inte kommit =( Hon skickade den från Schweiz förra måndagen. Så den skulle ju varit framme vid det här laget. Det är så trist att min present har försvunnit nån stans på vägen. Syrran har idag berättat vad det var i presenten. Det var en kod till en tidningsprenumeration. Jag blev jätteglad, men samtidigt lessen. Tänk att man inte ska kunna lite på posten. Vem har nytta av MIN present. Förhoppningsvis så går jag inte miste om prenumerationen. Syrran har i dag mailat till tidningsförlaget för att se vad de kan göra. Dom månste ju ha kvar hennes uppgifter. Kan ju inte tro att det är så många från Schweiz som vill prenumerera på en svensk "skvaller"tidning. Jag hoppas av hela mitt hjärta att det löser sig. För jag vill verkligen har prenumerationen. Tänk att syrran hade på känn att jag saknar min tidning som jag tidigare fått hem i postlådan. Hon är en ängel.

Nej, nu ska jag sätta mig och slappa lite.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0