Små seg

Idag är jag och älsklingen också lite små sega. Vi hade gäster igårkväll, så det blev lite sent. Tack U & C samt ungarna för att ni kunde komma trots liten betänketid. Det är alltid lika trevligt att ha er här. Vi bjöd på hemlagad pizza. Vilket blev väldigt uppskattat av alla. Till efterrätt blev det maräng swiss SMASKENS. Tyvärr så blev jag småkass i magen, så jag var ganska så låg och trött hela kvällen. Förlåt mig, men det är sånt som händer. Igår vart det jag annars så är det U som brukar må visset när vi träffas.

Idag har vi varit i Ystad. Älsklingen är på jagkt efter en ny och billig mobiltelefon. Den han har måste laddas stup i ett. Visst kan han köpa ett nytt batteri, men det är ju nästan lika dyrt som en ny mobil. Men nu hittade vi ingen denna gången. Isället så kom vi hem med en ny skäggtrimmer, en mus till min lilla dator samt en USB micro chip läsare. Så nu är jag inte beroende av någon sladd när jag ska flytta över mina bilder från mobilen till datorn. På vägen hem stannde vi till hos mina svärföräldrar. Dom hade en julklapp som dom missat på julafton till katterna. Dom fick 8 kg kattsand, mycket välbehövligt.

Nu sitter jag och tittar på handboll. Älsklingen är ute och tvättar Golfen, så att den är fin till besiktningen på tisdag.

Ni får ha en fortsatt trevlig söndag.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0