Gjorde jag rätt??

Ja, ibland kan man undra det ;) Men idag vet jag att jag gjorde rätt. Jag valde en handbollsmatch istället för att gå på personalfest på skolan. Ska jag bara se till vädret så var valet helt rätt. För här så vräker snön ner och jag är ingen fan av att köra flera mil i snöyra. Det beror på att jag krockat i sådant väglag. Ska jeg se till hur matchen var, så var det också helt rätt att gå på handbollen. Första halvleken var väl inget vidare. Den var ganska så målsnål. Men efter halvtids vilan, så verkade det som om "mitt" lag hade käkat taggtråd. Dom utklassade serieledarna och tillslut så vann vi matchen med 26-18 (13-11 i halvlek).  Så jag hänger verkligen inte läpp för att jag inte var i Skurup på personalfest.

Just nu så sitter jag i sängen och myser. Alla mina älskade djur är också här, dock inte i sängen. För den delen så vill jag inte ha hunden i sängen. Han skulle ta upp hela om han fått vara i den. Katterna ligger på sin klösbräda och myser. Men ett halvt öga har dom på Roy ;) Det gäller ju till att vara beredd ifall han skulle bli för närgången, hihihi..................

Om en stund så ska jag krypa ner under mitt härliga täcke. Så jag passar på att säga NATTI NATTI till er alla nu.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0