Bättre sent än aldrig

Jo, jag lever. Jag har bara inte haft lust att skriva innan idag.

Det var inget kul att köra till och från praktiken idag. Jag hatar verkligen att köra när det är snö på vägarna. De 4 milen som jag har att köra tog 55 minuter imorse och 50 minuter vid lunch. Tror att det inte gick mycket fortare än 55 km/h. Skulle nog kunna gå fortare om det inte varit så att jag båda turerna hade lyckan att komma några hundra meter bakom plogbilarna.

Ungarna har verkligen älskat att vara ute idag. De har stojat runt för fullt i snön. Det var kul att stå och titta på dem. Jag hade min rastvakt innan skolan började.

Idag har jag haft kort arbetsdag. Skulle varit i Simrishamn på vattengympa, men jag avbokade det. Kännde att jag inte ville köra så långt i snövädret. Så jag begav mig hem för att gå ut med Roy. Vad han älskar att vara ute och busa runt i snön. Det är så att jag nästan låg som ett sträck efter honom när vi var ute på våran promenad.

I eftermiddag så har jag gått och plockat undan samt slagit in lite julklappar. Annars så har det varit lungt och slappt för mig. Nu sitter jag och tittar på "Vad blir det för mat?" Idag görs det julmat, mums.

Nu ska jag fortsätta med TV tittandet.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0