Lugn dag

Det har jag haft idag. Jag har varit sjukanmäld för att ta och kurera min onda rygg. Har även varit iväg till läkaren för att få den undersökt. Det var inte så mycket som läkaren kunde göra. Hon tycker att jag gjort der mesta själva. Men det blev lite nya värktabletter. Ska iväg på vattengympa imorgon och nästa vecka ska min sjukgymnast få "gå igenom" ryggen. Läkaren sa att mina problem kan ha med min reumatism att göra, men det får sjukgymnasten avgöra.

Efter lite vila i eftermiddag så känns det lite bättre. Så bra att jag kommer att arbeta till helgen som planerat. Imorgon har jag min lediga dag.

Igårkväll var jag hos frissan och "snaggade" mig. Nu är jag kortklippt. Det kommer bild på frisyren senare, har inte orkat fixa en. Jag blev nöjd och det känns så skönt att ha lite mindre hår på huvudet. Nu kanske jag inte blir dyngsur i håret på jobbet.

Nej, nu ska jag fortsätta slappa lite framför TV:n

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0