Röda kinder

Idag har jag fått lite färg på mina kinder. Dom har blivit härligt röda. Tyvärr så tillhör jag den skaran som bara blir röd och inte brun. Men vad gör det??!! Absolut inget för mig. Jag är så glad att man slipper gå och vara vit som en albyl året om.

Idag har jag varit ute mycket utan att förta mig. Det har varit en lugn dag. Jag har fått tvättat två maskiner och hängt ut tvätten. Har även sytt om en gardin till två. Så nu ska det bytas gardiner i TV-rummet. Det blir nog inte idag, då älsklingen min tar sig en välförtjänt vila. Han har varit igång hela dagen. Det har fixats med bilarna, mest med Cadillacen. Den har ställts på idag och vi har tagit en liten runda med den =) Ingen cab, men men det var härligt i allafall.

Nu sitter jag och slappar i soffan. Magen min är en aning ur form. Mår lite illa. Detta kom efter det att jag druckit lite kaffe. Får hoppas att det snart går över. Jag tror att detta är en släng av dumpning, som är vanligt band oss som är gastric bypas opererade. Alltså något man får leva med och acceptera.

När jag är klar med detta inlägget och datorn är stängd kommer jag att ta tag i min stickning. Vill bli klar med filten innan bebisen tittar ut.

Kram

Kommentarer
Postat av: Carina

Attans kvast då men du missade inte så mycket. Själv åkte jag hem tidigt hehe.

God fortsättning på helgen!

2011-04-24 @ 20:09:30
URL: http://carinasvirkning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0