Picknick

Idag har jag varit i Stadsparken i Lund för fösta gången. Skulle träffa andra som gjort GBP. Det kom bara en till. Hon hade med sig sin dotter och hund. Vi hade det hur trevligt som helst. Njöt av varandras sällskap, maten och SOLEN. Det blev en del prat och hur det gått för oss efter operationen. Vi blev opererade dagarna efter varandra på samma sjukhus, Centralsjukhuset i Kristianstad. Alltid kul att höra hur det gått för andra och jämföra erfarenheter.

Fast att jag hade kameran med mig så tog jag inga bilder, men det gjorde Rosa och hennes dotter. Här kommer bilder från dagen. Jag har ärligt stulit dem från Rosa.


Rosa, Coy och jag


Louise, Coy och jag


Coy ger mig en blöt puss =)

Tack Rosa, Louise och Coy för en underbart trevlig eftermiddag.

Kram

Kommentarer
Postat av: Sofia Werlin - från 86 till 60 kilo. . .

Svar: tack för kommentaren :)

har bestämt mig för att till nästa vecka ska där vara ett minus :D

2011-04-25 @ 21:46:17
URL: http://sofija.blogg.se/
Postat av: Daisy

Underbara vårbilder. Wow vad vi njuter. Fin hund

KRAAAAAAAAAAAAAAAAM

2011-04-26 @ 10:15:37
URL: http://daisyspekulerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0