Onsdag

Ja, nu tror ni att käringen har gått och blivit senil ;) Men ack nej, det har jag inte. Men på onsdag är det en avgörande dag för mig. Det är en dag då jag ska sälja mig själva med hull och hår. Nu undrar ni säkert vad jag svamlar om. Jo, så här är det. Kl 8 på onsdag morgon ska jag vara på en ANSTÄLLNINGSINTERVJU!!!! Jag hoppas att jag är en av de 22 sommarvikarier som drar en vinstlott. Vill så gärna ha detta jobbet. Skit samma att jag måste arbeta hela sommaren och inte får någon ledighet tillsammans med min älskling. Jag får se det från den positiva sidan. Det blir ju ett underbart tillskott i den nu skrala kassan. Så förhoppningsvis kan jag/vi stoppan undan lite mer än vad vi gör. Och vem vet, jag kanske kan få råd till en resa till Schweiz, för att besöka min UNDERBARA och starka lillasyster.

Idag har jag varit på info ang sommarjobbet. Efter det tog jag en tur på stan (Ystad). Det blev även lite shopping. Ett nytt smycke till min percin i örat. Det inhandlades även 5 par trosor och 2 bh:ar. Så nu har jag en massa läckert att ha under till. Vem vet, älsklingen min kanske tycker att det är sexigt ;)
Turen på stan avslutades med en fika på Espresso House. Det blev en grillad baugett (åt halva) och en latte. Kan bara säga SMASKENS.

Nu sitter jag och tittar på TV. Ska snart ta tag i min virkning, så att duken blir klar någon gång.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0