...........

Har ingen vettig rubrik för dagens inlägg. Det är bara till att erkänna att det är så. Ibland har man helt enkelt idétorka. Vilken underbar dag det varit. Solen har gassat från en klarblå himmel. Tyvärr så har jag inte varit ute så mycket idag. Har varit på välbehövlig vattengympa. Efter den så blir jag så himla trött, så att jag bara åker hem för att vila en stund. Ikväll har jag varit på ljusparty. Där fanns så många underbara ljus och dofter att välja på. Jag handlade teljus med bärkompott doft. Dom luktade verkligen sommar, så det ska bli härligt att få hem dem. Tror säkert att det kommer att lukta underbart. Annars så har jag inte gjort så mycket mera idag. Har bara känt för att slappa. Vissa daga blir så. Imorgon ska jag till Simrishamn igen. Då är det tid för akupunktur och blodprovslämning. På förmiddagen tror jag att jag ska boka en date med tvättmaskinen. Känner att tvättkorgen börjar bli en aning full. Kanske blir det bullbak också, men det är om jag känner för det. Jag är sugen på kanelsnäckor. Ja, ja jag får se vad morgondagen bjuder på, förutom det som är inplanerat. Nej, nu kallar sängen på mig. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0