Mys

Sitter just nu i finrummet och myser. Latten har precis druckits upp, nu unnar jag mig ett glas julmust.

Julhelgen har varit hur underbar som helst. Vi börja firandet lillejulafton hos min pappa och hans fru. Men det har jag berättat om i ett tidigare inlägg.
Julafton firade vi hos mina svärföräldrar tillsammans med min mamma, Älsklingens lillasyster och hennes familj. Vi hade en jättemysig julafton. Det var lilla Freyas första jul och hon verkade till att uppskatta den. Julklapparna som hon fick passade henne utmärkt. Av oss fick hon en Teletuby som kunde dansa och sjunga, två peksaker som lät samt en docka. Det var Teletubyn som gick hem bäst. Hon älskade att titta och lyssna på den. Freya förökt även "hångla" upp den (hon slickade och smakade på näsan).

Själva så fick jag det jag önskat mig och lite till. Detta är vad jag fick:
En elvisp
En handduk
En liten julskål
En flaska vitt vin
Två biobiljetter
Kopieringspappaer
Grytlappar och en kökshandduk
Presentkort på Lindex
Sopborse och skyffel
Gemensamt fick en en helt underbart fin förstoring på Freya
Gemensamt köpte vi till oss själva en ny TV.
Tror nog att jag fått med allt nu.

Ska snart börja göra mig iordning för att sen åka till Ystad. I eftermiddag så ska jag "jobba". Jag är hallvärdinna på handbollen.

Igårkväll var vi hos underbara vänner och hade det mysigt. Det var en spontan inbjudan, så det blev snabba ryck för oss. Men det gjord absolut inget. Trivs så bra med vännernas sällskap. Förutom god mat och trevligt sällskap blev det en massa skitsnack =) Så som en trevlig kväll ska vara (enligt mig).

Nej, om man skulle komma ur myskläderna nån gång. Men ack vad skönt det är att gå om kring i de och bara få finnas till.

Ni får har en fortsatt underbar dag!!!

Kram

Kommentarer
Postat av: Eva Sedelius

Verkar som att du haft en toppenjul. Härligt!

2010-12-27 @ 10:09:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0