Mör

Sitter här och är mör i hela kroppen. Har varit på ett 75 min boxpass. Det var hur skönt och svettigt som helst. Kan säga att det var nästa 2 månader sen jag var på boxen senast. Det har varit sjukdommar, skada och operation som kommit emellan. Nu är det bara 2 pass kvar på denna terminen och dom SKA jag gå på. Som det känns nu så kommer jag att ha världens träningsvärk imorgon, men det är det värt.

Har precis kommit ur duchen, som verkligen var välbehövlig. För innan boxen körde jag egen uppvärning här hemma. Skottade snö i ca 25 min, innan jag gick till träningen.

Nu ska jag bara se på nyheterna, sen är det sängen. Känner hur John Blund strör ut sitt sovagrus i mina ögon.

Kram och natti natt

Kommentarer
Postat av: Sofia Werlin - mitt liv med LCHF-kosten

SV: Jag har bara några till att göra och sen är alla klara, skönt faktiskt :) lika bra att skicka de innan den 16:e december

2010-12-05 @ 13:16:07
URL: http://sofija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0