Hemma

Idag har jag varit hemma hela dagen. Inte för att jag är sjuk, det är snön som stället till det. Och imorgon lär det bli värre vad jag har hört på nyheterna. Jag får helt enkelt se hur det blir imorgon.

Jag hade planer på att tvätta idag, men så blev det inte. Jag har iofs fått röjt i sovrummet och det var på tiden det. Det var en aning stökigt vid MIN säng, men nu ser det mycket bättre ut. Det har även blivit lite skottning för mig. Orkade inte ta hela uppfarten, älsklingen min tar resten nu.

Ja, det har med andra ord varit en riktigt slappedag för mig och skönt har det varit.

Nu sitter jag och tittar på TV, samtidigt som jag slösurfar.

Ha en fortsatt underbar kväll alla goa.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0