Träningsvärk!!??

Jag undrar hur jag kan ha sådan träningsvärk i min ben? Jag har inte tränat sen i onsdags. Det beror nog på allt gåeende som jag har i jobbet. Förra veckan tog jag strax över 100.000 steg. Det är helt ofattbart att jag kommit upp i så många steg. Idag fick jag sluta lite tidagre, precis som i fredags. Hon är så snäll min chef. Idag har jag även fått träffa dom som jag ska jobba med i sommar. Det är två väldigt trevliga tjejer. Tror säkert att vi kommer att jobba bra tillsammans. Vi ska inte jobba i butiken och grillen. Det blir på badet som våran chef också driver på sommrarna. Nej, nu ska jag ner i köket och ta ett glas vatten. Kram

Kommentarer
Postat av: Sofia Werlin - från 86 till 60 kilo. . .

Svar: tack så mycket, känns bra med ett minus trots fusk :) men tänker inte fuska så varje helg!!



Det låter som en bra vikt för dig, du är så himla duktig :D

2011-05-23 @ 21:38:40
URL: http://sofija.blogg.se/
Postat av: Daisy

2011-05-24 @ 09:51:50
URL: http://d

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0