Knatar på

Den senaste veckan har jag verkligen kantat på. Har sen förra måndagen haft stegräknare på mig. Förra veckan tog jag strax under 92000 steg. Det är ett genomsnitt på 12143 steg om dagen. Jag är riktigt nöjd med det. Detta är en av fördelarna med mitt jobb. Jag tänker inte på att jag går så mycket, för vissa dagar så tycker jag att jag knappt gått något alls. Idag har det putsats och fejjats på jobbet. Det har inte varit så mycket kunder. Det är då det är tid till att göra det lilla extra som inte hins med annars. Fick höra av några kunder i restaurangen att kundtoaletten var jätte fräch. Jag blev glad över det, för det var jag som städade den senast. Imorgon har vi blivit bjudna till vänner på kvällsmat. Vi ska även få träffa deras 1,5 veckas dotter. Det ska bli kul att få träffa den lilla, ja även hennes föräldrar och storasystrar. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0