HELG!!!

Så har den efterlängtade helgen kommit. Ska bli underbart att få tid till mina älsklingar. Det blir ju inte så mycket av det när man kommer hem från jobbet. Idag fick jag gå hem 3 timmar tidigare. Min chef tyckte att jag varit där så tidigt att jag kunde få lite "lång" helg. Hon är så snäll och omtänksam. Hon behövde inte säga två gånger att jag fick gå tidigare. När jag kom hem och hade varit ute med Roy gick jag och vilade. Somnade som en stock. Efter 1 timmes vila var jag som ny igen. Nu har jag fixat till mina naglar. Det var några månader sen jag hade dem uppbyggda senast. Har saknat de långa naglarna. Jag har planer på att byta till träningskläder och snöra på mig gympadojjorna och sen ut på en joggingtur. Men jag tror att jag avstår det, då regnet hänger i luften. Dessutom så åskar det. Nej, jag kommer att stanna hemma. Imorgon är det Crusing i Ystad. Vi har planer på att åka dit med våran Cadillac. I år blir det inget körande i crusingkortegen. Det blir istället till att hitta en bra parkering, för att sen ta picknick korgen och sen hitta en bra fika plats. Men allt hänger på vädret. Det har lovats regnskurar imorgon eftermiddag/kväll. Blir det det, så kommer inte jag att följa med. Nej, nu ska jag vänta på att älsklingen kommer hem från jobbet. Tror att vi sen ska åka och göra en veckohandling. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0