Ballonger

Ja, idag känns mina fötter som ballonger. Det beror nog på att jag inte är van att gå hela dagarna. Tar väl ett par dagar till innan dom funnit sig till rätta. Dagen på jobbet har gått fort. Jag har hur bra arbetskamrater som helst. Vi pratar om det mesta skrattar och har det kul. Tänk att det skulle vara så enkelt att komma in i gänget. Idag fick jag höra att jag är lätt att jobba med och att jag är självgående. Dom tycker att det är skönt när det kommer någon ny som inte behövs instruerar för varje arbetsmoment. Jag blev jätteglad när jag fick höra det. Det fick mig att växa en bra bit =) Min lilla kisefröken gillar inte läget. Hon hatar sin tratt. Lillan tror att om man backar så försvinner den. Det kommer inte att bli enkelt att behöva dras med tratten i 10 dagar. Sen tycker hon att husse och matte är världens elakaste, eftersom det är som som gjort att hon får ha tratt. Hon blev kastrerad igår. Någon mer än jag som har problem med blogg? Förtillfället så kommer inte fältet där jag kan ändra till kursivt, lägga in foto, göra länkar mm upp. Det är därför som mina inlägg kommer i ett helt stycke. För det kvittar om jag har avstånde mellan stycken, allt blir ett. Jag tycker att detta är irriterande. Hoppas att problemet löser sig snart. Nu ska jag gå och lägga mig så att jag orkar med en ny arbetsdag imorgon. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0