21411

Det är så många steg som jag tagit idag och då är de flesta på hemmaplan. Strax över 9000 steg tog jag på jobbet. Fick även idag sluta tidigare. Har även fått en fridag på torsdag. Det kommer att kännas underbart, då jag har lite ärenden att uträtta då. Ska bla lämna blodprover, åka till frissan. Hinner jag blir det en sväng till blodbussen också. Det kommer även att städas, då vi ska fira älsklingens födelsedag på lördag. Men innan gästerna kommer så ska jag skriva en 5 timmars tenta i beskattningerätt. Så det kommer att bli en intensiv dag för mig. Orkar jag så har jag en tenta i organisationsteori på söndag. Men den tentan bestämmer jag inte ännu om jag ska skriva. Nej, nu funderar jag på att gå och lägga mig. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0