Kli kli

Ja, det är så det är i mina ögon nu. Skulle kunna sitta och gnugga mig i ögonen konstant, men det är ju inget bra. Då läker ju inte ögonifektionen ut någon gång. Att badda ögonen med ljummet vatten hjälper för tillfället.
I morse ringde jag till vårdcentralen för att kolla upp mina ögon. Direkt när jag berättat om mina syptom så sa hon att det är en ögonifektion. Jag ska ge den 5 dagar. Har det inte blivit bättre på den tiden ska jag ringa vårdcentralen igen, för då kommer jag att få utskrivet ögonsalva.

Förkylningen är mycket bättre nu. Så bra att jag kommer att åka till praktiken imorgon. Ska bli skönt att komma in i vardagsrutinerna igen. Hoppas nu att jag kommer att hålla mig frisk läääänge. Har ingen lust att vara sjuk stup i ett något mera. Men det är så här det blir för mig när jag har ett nersatt imunförsvar pga min ledgångsreumatism. Men nu hoppas jag att jag kan komma igång med träningen igen nästa vecka. Känner att kroppen behöver få utmanas. Som det är nu så är den mer eller mindre försloffad.

Nej, nu ska jag glo lite på Vad blir det för mat, sen tror jag att sängen kallar på mig.

Kram

Kommentarer
Postat av: Carina

Överskickat o klart =)

2011-03-09 @ 21:09:58
URL: http://carinasvirkning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0