Jaha, det var den planeringen

Hur mycket tror ni att jag har hållit mig till mina planer för helgen?? Inte mycket kan jag säga. Det har inte blivit något pluggande som jag så väl skulle behövt. Skäms på mig. Det får helt enkelt bli skärpning på den punkten. In lämningen av deleximinationen är om 1,5 v och om 2 v är det hemtenta som gäller. Jag vet alltså vad jag ska göra de närmsta veckorna. Jag har även en uppgift i beskttningsrätten som ska vara inne om 1 v. Ja, det är jag själva som valt det, så jag ska inte gnälla.
Istället för att plugga idag har jag fått undan tvätten, städat och haft svärföräldrarna på fika.

Helgen har varit bra. Igårkväll var vi på kalas hos underbara vänner. Alltid lika kul att träffa dem. Somvanligt serverades det god mat och sällskapet var underbart. Det blev även en massa med skvaller och goda skratt.

Just nu sitter jag och ominstalerar min lilla bärbara dator. Den ville inte riktigt som jag ville, så jag blåste den. Hoppas nu att allt blir som jag vill, annars blir jag sur. Tror nog att min stota bärbara dator också skulle behövas blåsas. Den är segare än segast.

Nej, nu får jag återgå till ominstallationen.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0