Det här håller inte

Jag har så j*vla ont i min rygg, att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Kan knappt sitta, stå eller gå. Ligga ner är det som känns bäst. Typiskt att detta skulle komma just nu. För idag har jag en hemtenta i Organisationsteori. Men som det känns nu så kommer jag inte att klara av att göra den. Men jag LOVAR att göra ett tappert försök. Skulle jag kugga, så vet jag att det kommer en omtenta om 4-6 veckor. Men som det känns nu så är jag redo att slänga in handduken. Jag har inte långt bort till tårarna.

Nej, nu får det vara slut på allt elände. Vill vara frisk och kunna leva "normalt".

Nu ska jag försöka mig ut med hunden. Det får bli en kort promenad för honom.

Kram

Kommentarer
Postat av: Daisy

Oj inte kul! Krya på dig<3

2011-03-28 @ 17:05:13
URL: http://daisyspekulerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0