Trötter

Sitter och tittar på Mästarnas Mästare, men skulle helst av allt vilja SOVA. Är hur trött som helst. Men jag ska försöka  hålla mig uppe en eller två timmar till.

Dagen har varit lugn. Vi fick frukost besök av vårt älskade lilla gudbarn och hennes föräldrar. Dom var lite nyfikna på vårt "nya" akvarie. När dom åkt hem tog vi oss en underbart härlig vila. I eftermiddag när älsklingen var och hjälpte sina föräldrar passade jag på att boka en date med tvättmaskinen. Medans det gjorde sitt hamnade jag framför TV:n tillsammans med min virkning. Vad har jag mera gjort idag??!! Ja, det vanliga som måste göras i ett hushåll, diska och laga middag.

Innan jag stänger ner datorn för kvällen ska jag uppdatera mitt CV. För imorgonbitti kl 9 ska jag till Samhall i Ystad för info ang sommarjobb. Väl där så vet jag att det kommer att bokas in en anställningsintervju. Jag hoppas av hela mitt hjärta att jag får jobbet. Är så less på att gå hemma. Sen är det inte helt fel att få mer pengar att röra sig med. Det är ju något som jag inte är så bortskämd med.

Nej, uppdatering av CV. Sen ska jag nog beställa en vår/sommarjack på Ellos.

Kram

Kommentarer
Postat av: Daisy

Tack för dina urgulliga kommentarer. Jag blir så glad och lycklig.

2011-04-04 @ 15:28:07
URL: http://daisyspekulerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0