Uppdatering

Ja, jag vet att jag varit slarvig på att skriva denna veckan. Det beror mycket på att jag är förkyld, samt att det inte hänt något. Den ena dagen har varit den andra lik. Så blir det ibland, speciellt när man är sjuk och inte får någon träning. Kan säga att jag saknar min träning. Hoppas att jag kan komma igång med den igen nästa vecka, för annars blir jag försloffad.
Jag tog det säkra före det osäkra i tisdag och avbokade min älskade vattengympa. Ville inte riskera något, så att man blir helt sängliggande med någon komplikation från förkylningen.

Idag har jag varit hos optiken för att kolla om mina muskler i ögonen blivit hjälpta av övningen som jag gjort. Tyvärr så har dom inte det. Så det blev ett par nya glasögon, svart och vita. Går allt som det ska får jag dom om ca två veckor. Det ska verkligen bli skönt att slippa den envisa huvudvärken. För jag vet att den till stor del beror på ögonen.

Nej, nu har jag inte så mycket mer att berätta.

Ni får ha en fortsatt underbar kväll!!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0