Träning

Det blev en timmes styrketräning ikväll. Var inget motiverad, men ack vad skönt det var efteråt.
Jag började med 15 min uppvärning på cyklen, sen kördes hela kroppen igenom. För att avsluta med 500 m rodd. Jag var helt slut och genomsvettig när passet var över. Monali var med och peppade. Det är så mycket roligare att träna när man är två.

Nu sitter jag och tittar på Biggest Looser, sen blir det sängen. Har haft en sådan dag då jag inte kännt mig vaken, så jag känner att jag verkligen behöver all sömn jag kan få.

Kram

Kommentarer
Postat av: Sofia Werlin - mitt liv med LCHFkosten

SV: nej inte alls skoj att man får plus. Men hoppas bara att jag har hamnat på en platå och att den har släppt tills nästa måndag

2010-09-13 @ 21:17:44
URL: http://sofija.blogg.se/
Postat av: Sofia Werlin - mitt liv med LCHFkosten

SV: ja förhoppningsvis :) efter min förra platå gick jag ner 2,3 kg på en vecka!

2010-09-14 @ 17:46:53
URL: http://sofija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0