STOLT!!

Ikväll är jag stolt över mig själva. Jag har klarat av ett boxpass på 75 min utan att ta någon extra paus. Detta hade jag inte gjort för 6 månader sen.
Det  var hur kul som helst att boxas. Tyvärr lite dålig uppslutning, men vi som var där kämpade på utav bara den. Hela kroppen kar verkligen fått sig en genomkörare. Det som det känns mest i nu är min höger arm. Den darrar utav bara den =) Ser hel mysko ut när jag håller något i den handen. Tror nog att det kommer att smyga på sig en dunder träningsvärk imorgon. Men det är bara ett bevis på att jag gjort något bra.
Jag kommer garanterat att gå på nästa boxpass nästa torsdag. Ska då försöka få med min en väninna. Alltid kul att träna när man är två.

Nej, nu ska jag lägga mig innan jag somnar över datorn. Sitter redan i sängen och myser.

Kram och natti natt

Kommentarer
Postat av: Petra

Härligt att det går så bra med träningen, och som du skriver är det alltid roligare när man är två.



Kram

2010-09-04 @ 20:18:21
URL: http://enbititaget.wordpress.com
Postat av: Lena

Var tränar du boxning

2010-09-07 @ 19:15:52
Postat av: Mari

Hejsan Lena!!

Jag tränar boxningen i Tomelilla. Det är Tomelilla Gymnastik Klubb som håller i den.

Kram Mari

2010-09-07 @ 22:00:57
URL: http://marimanfredsson.blogg.se/
Postat av: Lena

Okej då kanske man skulle ge sig på det nån gång :)

2010-09-14 @ 14:14:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0