Söndag

Söndagkväll och helgen är snart till ända, trist men sant. Det har varit en helt underbar helg. Igår var jag på en fika tillsammans med andra som gjort/ska göra en magsäcks förminskning. Alltid lika kul att träffa andra som gått igenom/kommer att gå igenom samma sak som en själva. Vi träffades på EH vid centralen i Lund. Det var första gången som jag var med på en fika, men absolut inte sista. Jag tyckte att det var hur trevligt som helst. Efter fikan drog jag och mitt sällskap vidare till Nova, för shopping. Jag behövde införskaffa träningslinnen. Vill ju inte träna med minna sommarlinnen. Det blev även ett par söta skor till lilla Freya (bild kommer senare).

Idag har vi haft fika gäster. Mina svärföräldrar, svägerska, svåger och lilla Freya. Alltid lika kul att träffa dem. Innan dom kom hann vi med att städa lite. Inget kul att ha gäster när dammråttorna far fram och tillbaks. Annars så har vi inte gjort så mycket mera idag.

Jag är lite besviken på att jag inte fick någon träningsvärk efter boxningen. Jag var så inställd på att jag skulle få det. Men jag ska inte sticka under stolen med att det är skönt att inte få träningsvärk.

Just nu sitter jag och slappar framför TV:n. Snart kommer jag att dra mig mot sängen. Den har hägrat ganska så längen. Är just nu tröttare än tröttast.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0