Noll ork

För tillfället så har jag massor av motivation, men absolut ingen ork. Det beror på att jag dragit på mig en förkylning =( Det är så typiskt när jag verkligen kommit igång med min träning. Men det är bara till att gilla läget helt enkelt.

Helgen har som valnligt försvunnit rent för fort. Igår var vi iväg till Malmö för att införskaffa mig en ny vinterjacka. I år är jag i stort behov av en, eftersom den jag har sen innan är rent för stor. Efter lite letande så hittade jag en på Lindex. Det blev även en ny mössa och en scjal. Så nu är jag redo för vintern och kylan =)
Idag har det tvättats och städats. Det har även blivit lite vila. I eftermiddag var vi iväg och hälsade på Freya en kort stund. Det blev inget gosande för mig. Vill ju inte smitta henne mer än i onödan. Hon var lika glad som vanligt. Sprang rundor i sin gåstol och gosade med morbror.

Nu sitter jag framför Tv:n. Ser på filmen på kanal 5.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0