Jag vill och jag har tid

Som ni redan vet så mådde jag inget vidare i förmiddags, men det var då. Ju längre dagen gick, desto piggare blev jag. Jag fick även ett sug på att träna. Ringde en väninna, men hon hade inte tid när jag hade tid. Så det fick bli ensam träning. Nu var frågan, "vad ska jag träna?" Var sugen på styrketräning, men det blev det inte. Efter lite funderande så bestämde jag mig för simning.
På ca 18 min simmande jag 500 m. Skulle gärna ha simmat längre, om inte ryggen sagt ifrån.  Så jag lyssnade på kroppen. Jag vill ju så gärna kunna boxas imorgon. Efter simningen unnade jag mig några minuter i bastun. Så skönt det var och avslappnande.

Nu sitter jag och slappar framför TV:n. Ska snart ta tag i min stickning. Det blir att förena nytta med nöje.

Ha en fortsatt bra kväll alla godingar!!!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0