Sjukling

Kommer att vara hemma från praktiken hela veckan. Inget kul, men jag har inget val. Vill ju bli frisk, så att jag kan bli opererad om 3 veckor som planerat. Har varit till doktorn idag, då jag har så j*vla ont i mina öron. Dom var hur fina som helst, skönt att det inte var någon öroninflammation. Däremot är jag på G att dra på mig en lunginflammation. Så läkaren beordrade mig att stanna hemma resten av veckan. Det är bäst att följa ordinationen. För han sa om jag stannar hemma och tar det lungt kommer det inte att bli någon lunginflammation, det kommer att läka ut av sig själva.
Visst det är inget kul att vara hemma, men samtidigt så vill jag ju inte smitta ungarna på praktiken. Så på måndag är jag för hoppningsvis Fit for fight igen. Då hoppas jag att jag kan komma igång med träningen igen. För jag saknar den verklign. Känner hur förslappad man blir när man inte tränar. Men denna vecka får jag vara så snäll att vila.
De lediga dagarna kommer jag att fylla med mycket vila, data och TV. Jag kanske stickar lite också. Det beror på vad jag känner för.

Nej, nu ska jag glo lite på TV innan det är tid att fixa till kvällsmaten.

Kram

Kommentarer
Postat av: Sofia Werlin - mitt liv med LCHF-kosten

SV: Men usch, inget skoj med lunginflammation :( Krya på dig en massa.

2010-10-19 @ 17:18:28
URL: http://sofija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0